Tommelein rekent op een sterk effect, zoals bij flitsmarathons en aangekondigde BOB-controles. De staatssecretaris blijft wel inzetten op verrassingsbezoeken op bouwwerven. Nu voegt hij er een nieuw middel aan toe: de aangekondigde controles. "Een fictief voorbeeld is bijvoorbeeld: in juli richten we ons vizier op de bouwsector in Oost-Vlaanderen. In augustus op de horeca in West-Vlaanderen en in september op de transportsector in Limburg." Tommelein gelooft sterk in het ontradend effect. "Ook bij alcoholcampagnes zie je dat mensen hun gedrag aanpassen", vertelt de staatssecretaris.
Toevoegen aan startscherm
Deze website heeft een app. Voeg deze toe aan je startscherm om hem te installeren.
1) Druk op de deelknop
2) Druk op 'Zet op beginscherm'
Wij gebruiken dus enerzijds onze eigen cookies en anderzijds cookies van zorgvuldig geselecteerde partners met wie we samenwerken.
Kijk dan in onze uitgebreide Cookieverklaring » en ons Privacybeleid » .
We hebben je toestemming nodig om dit formulier te versturen.
We hebben je toestemming nodig.
Het vakje is alvast aangevinkt. Je hoeft enkel je voorkeuren opnieuw op te slaan.