Leerlingen uit Tessenderlo-Ham ontwerpen pupiter voor Kamer
Leerlingen van Campus Max STEM in Tessenderlo hebben een ontwerpwedstrijd van de Kamer gewonnen. Ze ontwierpen een nieuw pupiter voor het halfrond van het federale parlement.
De wedstrijd eindigde verrassend met twee winnaars: naast Tessenderlo won ook een school uit Virton. Van beide ontwerpen laat de Kamer nu twee exemplaren maken. Die zullen dus echt gebruikt worden in het parlement. De jury beoordeelde de ontwerpen op esthetiek, stevigheid, prijs, ergonomie en veiligheid.