Radja Nainggolan betrapt in Ranst zonder rijbewijs
Radja Nainggolan is afgelopen weekend betrapt op rijden zonder rijbewijs. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Het is niet de eerste keer dat de voetballer van Patro Eisden tijdens een rijverbod achter het stuur kruipt.
Zaterdagavond raakte Nainggolan betrokken bij een verkeersincident in Ranst, in de provincie Antwerpen. Hij reed door het rood licht en kon een anonieme politiewagen nog net ontwijken. Op het moment van de feiten had de voetballer een lopend rijverbod. Zijn ademtest was negatief.
Het is niet de eerste keer dat Nainggolan de verkeersregels overtreedt. Hij werd al tweemaal veroordeeld voor rijden onder invloed en snelheidsovertredingen. De laatste keer dat hij werd betrapt op rijden onder invloed, kreeg hij een rijverbod van vier maanden effectief opgelegd. Hij werd toen tegengehouden terwijl hij zonder geldig rijbewijs reed, waardoor de termijn werd verlengd. Afgelopen zaterdag werd hij opnieuw betrapt.
Bron: HLN