Vorig jaar waren dat er bijna 10 miljoen, in 2013 ruim 8 miljoen. Sinds de lancering in september 2007 zijn er al 35 miljoen sms-tickets verkocht. Ook het aantal unieke gebruikers groeit: tot eind augustus waren er 770.000 unieke gebruikers van het sms-ticket, dat is bijna evenveel als de 818.000 voor heel 2014. Het sms-ticket blijkt vooral erg in trek bij 18- tot 30-jarigen. Om de trouwe sms-gebruikers te belonen, krijgt al wie binnen de twee maanden 10 sms-tickets koopt het elfde sms-ticket gratis. De actie loopt tot en met 31 december 2015, aldus De Lijn.
Toevoegen aan startscherm
Deze website heeft een app. Voeg deze toe aan je startscherm om hem te installeren.
1) Druk op de deelknop
2) Druk op 'Zet op beginscherm'
Wij gebruiken dus enerzijds onze eigen cookies en anderzijds cookies van zorgvuldig geselecteerde partners met wie we samenwerken.
Kijk dan in onze uitgebreide Cookieverklaring » en ons Privacybeleid » .
We hebben je toestemming nodig om dit formulier te versturen.
We hebben je toestemming nodig.
Het vakje is alvast aangevinkt. Je hoeft enkel je voorkeuren opnieuw op te slaan.